Pakiety usług

Zobacz pakiety usług konsultingowych dla Twojego biznesu

Foreign Investors

Looking for partners in Poland or CEE? We will help you to explore the market

Konsulting - abonament

Pomóż sobie i pracownikom rozwiązywać bieżące problemy

Zarządzający

Przedstawiamy poniżej sylwetki zarządzających:

MAREK MICHAŁOWSKI

Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Studiów Podyplomowych z zakresu zarządzania i finansów na Uniwersytecie Łódzkim. W kraju zarządzał w randze Prezesa Zarządu spółkami: Technimex IS, TMX, Wandalex-Feralco (spółka należąca do giełdowej grupy Wandalex).

Przez wiele lat przebywał zagranicą pracując, m.in. w USA dla Napco Security (spółki notowanej na NASDAQ) jako Dyrektor Sprzedaży na Europę Wschodnią (także CE i SE) a w Wielkiej Brytanii jako zarządzający dystrybucją na Polskę dla firmy Zycko Ltd.

Tysiące dokonanych transakcji i podjętych decyzji oraz setki wynegocjowanych kontraktów składają się na unikalne doświadczenie stanowiące bazę dla prowadzonego konsultingu. Umiejętność syntezy wielu zjawisk i przypadków pozwala mu na formułowanie ciekawych wniosków niespotykanych w literaturze, a co za tym idzie, dostępnych jedynie w czasie bezpośrednich kontaktów.

Jest specjalistą zarządzania w następujących branżach: dystrybucja IT, integracja systemów informatycznych, digital security, IT security, produkcja metalowa, produkcja i dystrybucja elektroniki użytkowej, farmaceutyki, chemia użytkowa i kosmetyki, logistyka i systemy magazynowe, finanse, inwestycje kapitałowe, HR, szkolenia.

Biegle posługuje się angielskim, niemieckim i rosyjskim.


ANNA SZEPKE-KRZYŻANIAK

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, z wykształcenia socjolog kultury. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations przy UW i IFiS PAN. Swoją pracę dyplomową poświeciła tematowi public relations dla Łodzi.

Pracowała w jako PR & Marketing Teamleader w SHEPHERD Institute w Poznaniu, a następnie przez pięć lat związana była z DomBankiem (hipotecznym pionem GETIN Banku). Odpowiadała tu za marketing i PR, współtworząc strategię rozwoju marki, nadzorując współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, koordynując badania marketingowe. Jako osoba zarządzająca komunikacją spółki odpowiadała za obszary: media relations, CSR i sponsoring, komunikację wewnętrzną, eventy, custom publishing. Szczególnie zainteresowana możliwościami związanymi z social media. Jej projekty zostały nagrodzone przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej oraz Meetings Management.

Specjalizuje się w tworzeniu strategii dla marek, komunikacji korporacyjnej i zagadnieniach związanych we wsparciem sprzedaży oraz content marketingiem.

Polish Czech English German Lithuanian Russian Slovak

Obszary funkcjonalne

Zarządzanie
Sprzedaż i eksport
Marketing
Logistyka i zakupy


 

 

Wersja mobilna  |  Cookies  |  Kontakt  |  Prywatność      


StartEmailRSSOpenRun Consulting @ FacebookOpenRun Consulting @ TwitterKontakt via Skype