Franczyza staje się w Polsce jednym z popularniejszych sposobów prowadzenia działalności gospodarczej. Jest wyważoną inwestycyjnie ofertą, oferującą rozsądny, zmniejszony poziom ryzyka, przy nieznacznie zwiększonych kosztach operacyjnych dzięki możliwości skorzystania ze sprawdzonego modelu biznesowego i, wypracowanych przez sieć franczyzową, technologii zarządczych.
OpenRun Consulting daje możliwość uzyskania specjalistycznego doradztwa strategicznego i operacyjnego w obszarze franczyzy, zarówno dla sieci franczyzowych jak i franczyzobiorców.
Strategia pozwala lepiej wykorzystać zasoby ludzkie, istniejącą infrastrukturę i potencjał partnerów – także wynikający z odpowiedniego rozmieszczenia geograficznego. Doradztwo OpenRun Consulting pozwala spojrzeć franczyzodawcy szerzej, niż tylko przez pryzmat umiejscowienia firmy partnera, podstawowego szkolenia, podręcznika operacyjnego czy - w efekcie - przetransferowanej opłaty franczyzowej. Błędy w zarządzaniu strategicznym powielają się wielokrotnie – w ilości odpowiadającej ilości partnerów w budowanej sieci franczyzowej. To samo dotyczy bieżącej działalności operacyjnej. Współpraca z doradcą pozwala dostrzec w porę zagrożenia i szanse, jakie tworzy otoczenie biznesowe. Naszym klientom pomagamy spojrzeć kilka lat do przodu i wyciągnąć odpowiednie wnioski, które przełożą się na odpowiedni rozwój biznesu.
Wybór sieci franczyzowej to sprawa nie tyle skomplikowana, co wielowymiarowa. Doradztwo OpenRun Consulting pozwala jeszcze bardziej ograniczyć ryzyko niemałej przecież inwestycji, zoptymalizować wybór rodzaju działalności, wybrać odpowiednią sieć, która daje szanse na zwielokrotnienie ROE a wreszcie wybrać odpowiednią ofertę – jak najkorzystniejszą dla przystępującego.
Franczyza teoretycznie odpowiada także wymaganiom niedoświadczonych, w danej branży, przedsiębiorców. Ale rzeczywistość jest zawsze bardziej skomplikowana od teorii. Jak niedoświadczony w danej branży przedsiębiorca ma ocenić, które procedury zawarte w księdze operacyjnej są bardziej przydatne, a które opracowane „na wyrost”? Czy w sytuacji, w jakiej znajduje się dany przedsiębiorca większa wiarygodność marki (co przecież kosztuje) i np. ogólnopolska reklama telewizyjna (kolejny dodatkowy koszt) mają kluczowe znaczenie?
Skontaktuj się z nami a otrzymasz ofertę specjalną.
![]() |
Zarządzanie |
![]() |
Sprzedaż i eksport |
![]() |
Marketing |
![]() |
Logistyka i zakupy |