Przedstawiamy poniżej sylwetki zarządzających:
MAREK MICHAŁOWSKI
Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Studiów Podyplomowych z zakresu zarządzania i finansów na Uniwersytecie Łódzkim. W kraju zarządzał w randze Prezesa Zarządu spółkami: Technimex IS, TMX, Wandalex-Feralco (spółka należąca do giełdowej grupy Wandalex).
Przez wiele lat przebywał zagranicą pracując, m.in. w USA dla Napco Security (spółki notowanej na NASDAQ) jako Dyrektor Sprzedaży na Europę Wschodnią (także CE i SE) a w Wielkiej Brytanii jako zarządzający dystrybucją na Polskę dla firmy Zycko Ltd.
Tysiące dokonanych transakcji i podjętych decyzji oraz setki wynegocjowanych kontraktów składają się na unikalne doświadczenie stanowiące bazę dla prowadzonego konsultingu. Umiejętność syntezy wielu zjawisk i przypadków pozwala mu na formułowanie ciekawych wniosków niespotykanych w literaturze, a co za tym idzie, dostępnych jedynie w czasie bezpośrednich kontaktów.
Jest specjalistą zarządzania w następujących branżach: dystrybucja IT, integracja systemów informatycznych, digital security, IT security, produkcja metalowa, produkcja i dystrybucja elektroniki użytkowej, farmaceutyki, chemia użytkowa i kosmetyki, logistyka i systemy magazynowe, finanse, inwestycje kapitałowe, HR, szkolenia.
Biegle posługuje się angielskim, niemieckim i rosyjskim.
ANNA SZEPKE-KRZYŻANIAK
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, z wykształcenia socjolog kultury. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations przy UW i IFiS PAN. Swoją pracę dyplomową poświeciła tematowi public relations dla Łodzi.
Pracowała w jako PR & Marketing Teamleader w SHEPHERD Institute w Poznaniu, a następnie przez pięć lat związana była z DomBankiem (hipotecznym pionem GETIN Banku). Odpowiadała tu za marketing i PR, współtworząc strategię rozwoju marki, nadzorując współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, koordynując badania marketingowe. Jako osoba zarządzająca komunikacją spółki odpowiadała za obszary: media relations, CSR i sponsoring, komunikację wewnętrzną, eventy, custom publishing. Szczególnie zainteresowana możliwościami związanymi z social media. Jej projekty zostały nagrodzone przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej oraz Meetings Management.
Specjalizuje się w tworzeniu strategii dla marek, komunikacji korporacyjnej i zagadnieniach związanych we wsparciem sprzedaży oraz content marketingiem.
![]() |
Zarządzanie |
![]() |
Sprzedaż i eksport |
![]() |
Marketing |
![]() |
Logistyka i zakupy |